soligt idag!

Vaknade klockan 11 idag och kunde inte sova längre. Gick ner till mormor och åt frukost, mysigt!
Nu väntar jag på att mamma ska kolla hem så att vi kan åka till stan.
Va där igår men vi hann bara gå 3 timmar då.. hehe. Hittade en kjol, en tröja å lite underkläder. Så idag ska jag jaga skor och byxor.

Igår tog jag det lugnt, mys:) Vet inte vad jag ska hitta på idag, äter ju som sagt var pencellin än så det frå ju bli nåt lugnt. Funderar på att ringa brudarna och fråga om de är sugna på filmkväll kanske..:)

Nu ska jag ta på mig till mamma kommer , så jag är klar då så vi kan åka direkt.

Vill föresten se mina kort som jag tog för ett tag sedan. Ska bli spännande och se hur dom blev. Den första plåtningen av dom tror jag inte att jag kommer känns igen mig ens.. hade blå/lila läppstifi och kläder som jag inte skule valt själv om jag säger så.. helt nerfettat hår... trashigt skulle det se ut.. typ som en hård natt på krogen..haha:)
Den andra va dock lite mer "fin" eller vad man ska säga... Tog lite bilder i fönstret och sådant. Jaja, nog tjat om det.. vill se dom snart iaf.

Här e några andra kort sen tidigare.. (inte dom nya allstå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0