sista dagen idag...

Som jag har sagt innan så är det ju min sista vecka på praktiken, idag är det till och med min sista DAG! Har bakat en tårta nu i morse... med grädde, kiwi, sylt, vaniljkräm och sånt. Hoppas att den blir god, har inte hunnit provsmaka den än.

Ja, eftersom man har fått en ny pencellin kur nu så lär det ju inte bli nån fest denna helgen för mig heller.. tänkte att jag ska ta en sväng på stan istället, med alla andra tusentalsfolk.. (lönehelg ju).

Sitter och lyssnar på FFL... vilka minnen man har till en av deras låtar.

Nästa helg händer det mkt, så det är bäst att man e frisk då.
På fredag ska vi antagligen fira anna och sandra som har fyllt 20 nu i veckan. Sen på lördag är det fest i båstad/peppes bodega... måste bara dit. ska kolla med Sandra om hon e sugen. Skitbilligt är det med man går buss tur o retut, mat o dryck, entré för 250:-.... be there;)

Måste börja leta kläder till studenuppvaktningen med... den 8-10 drar ju jag å ann-ida till helsingborg:) På fredag ska vi gå på en student å sen på lördag ska vi festa i hbg med jonas och alex (hoppas ni läser detta nu).. ska bli skitkul.

Nu på söndag är det förresten lillens dop, Thea. :) söndagförmiddag, tur ändå att det inte blir nån fest för mig:)
nu ska jag ta på mig innan det är dags att gå, måste till apoteket för och hämta ut pencellinen.. suck!!

//Malle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0