resan är bokad!!

Åh jag kan inte fatta att det är sant. Äntligen blev det av:)
Igår bokades resan så den 3-13 augusti kommer vi att befinna oss i spanien igen. Jag, millan, anna å kicki. Längtar ihjäl mig till....

... förfesterna på vår terass
... våra 1 meters-sugrör
... det fruktansvärt goda drinkarna
... till stranden
... till alla mysa uteserveringar
... till poolen
... till stan
... till shoppingen
... till grabbarna;)
... till palmerna
... till värmen
... till melonerna
... till alla skratt-anfallen
... till sega frukostar
... till sena nätter med brudarna
... till PACHA
... ja nästan till omed till bakfyllan.. haha

DEN 3-13 AUGUSTI DÅ DRAR VI ÄNTLIGEN TILL TORREVIEJA IGEN... TÄNK ATT DET GÅTT ETT ÅR SEDAN SIST DÅ, KÄNNS I OCH FÖR SIG SOM EN EVIGHET UTAN PACHA:p

MALLE... KICKI...MILLAN...ANNA... TORRE/SPAIN 2007

VILKEN FULLTRÄFF SÄGER JAG BARA.

nån annan som ska dit samma datum kanske??



image74

Kommentarer
Postat av: Millan

PACHA HERE WE COME!!!!!!

2007-05-05 @ 17:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0