Pussycat dolls

Eftersom jag följer de flesta "tjej"program så som top model osv så var jag bara tvungen att spana in Pussycat dolls som hade premiär idag. Helt klart ett program som hag kommer kolla vidare på.. haha:) Så typiskt mig!
(eller hur alex?.. även fast jag vet att du älskar top model å blev sur när caridee vann å inte melrose.. du e för söt!)

Känns mycket bättre i halsen nu, så det är skönt. Hoppas att man känner sig helt ok till helgen i alla fall så man kan hitta på nåt, dock inget festande eftersom jag fortfarande äter pencelin då.. :(

puss Malle

Kommentarer
Postat av: snyggalex

Aldrig mer Topmodel! Ingen av dom tjejerna som jag har hållit på har vunnit... Melrose skulle lätt ha vunnit denna gången! Hon den andra slynan som Malin höll på ser ju ut som en fucking PENTA

2007-05-16 @ 23:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0