pippi tältet fixat!

Idag har jag och sandra varit på heden och kollat på hennes pojkvän å hans lag som spelade fotboll. Nice väder att sitta ute i faktiskt. sen blev det en sväng på stan. Letade överallt efter ett pippi långstrum tält som ella ska få i present nu när hon fyller 2 år. Äntligen hittade jag ett på brio som tur var. Sen blev det ett par skor för sandra å underkläder för mig, röd bh & trosa...
Efter att vi shoppat klart gick vi till gamle port och sa hej till ett par killar som vi träffade igår på bryggeriet. Trevligt. Men vi hann aldrig sätta oss ner eftersom vi skulle hem till mig .

Nu sitter jag här och är fortfarande lite bakis sedan gårdagen. Ska nog äta något snart tror jag . Sen lägga mig sen stund, är sjukt trött!!


Hittade ingen bild på tältet, så det fick bli en på självaste pippi istället.

image75

här är underkläderna:
Har redan dom i rosa... så det fick bli ett sätt till eftersom jag gillar dom så mycket.

image76image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0