glamour..

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen.. fick en jättegullig handledare:) och snabbt gick det med.. jag som hade köpte tidning och frukt och grejer för att jag trodde det skulle ta låååång tid. Sen när jag kom hem så hade hotellet ringt, så jag ska jobba där på fredag och städa.

ska nog städa lägenheten nu tänkte jag, måste nästan det.. inte dammsuga å så för det gjorde jag igår men jag behöver städa bland allt annat. Sen drog ju pappa ut stegen till taket med för han skulle greja med parabolen igår.
Gaderoben skulle behövas städas den med, hur mkt är det inte som bara ligger där liksom och aldrig kommer till användning?

Imon ska jag på förhandsvisning på Bio.. ciao bella heter den. Ska ringa och kolla om någon vill hänga med mig:P

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0