falsfluss...

nu ligger man här på soffan med halsfluss.. usch. pappa ska åka hämta min pencelin snart så skiten går bort.
Stackars ester som får spana själv nu.. haha. :P hur ska detta gå?
Måste nog haft feber inatt.. har drömt helt sjuka saker, var får man allt från?

Ann-ida sa till mig att inte planera nåt på tisdag efter kl 21.. undra vad det e hon har hittat på:P spännande. Tur att man kommer vara frisk då iaf.

kom på att jag nog fick halsflussen från min syras småbarn, dom var sjuka när jag hjälpte till att passa dom. Småbarns baciller.. inte bra.

Inget festande för mig på 10 dagar, hur skall detta gå? Jag som hade en del roligt  att se framemot i veckan till och med.. jaja, orkar inte ligga här och beklaga mig.

Ska ropa på pappa nu så han kan åka till apoteket. Ska se till så han inte kommer hem med fel. Sist så fick jag p-piller istället för pencelinen.. fast det är ju inte lätt för han att veta.

kolla min blogg föresten.. www.misspacha.blogg.se


I´m yours... /Malle

En gammal spanien bild får ni här;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0