en kille...

Om jag skulle klona en kille så skulle han se ut och vara såhär..:

  • Gullig mot sina småsyskon och mamma (dvs familj)
  • Åka snowboard
  • Spela gitarr eller trummor (gärna sjunga med)
  • Ha brunt lite halvruffsigt hår
  • Bruna ögon
  • Snyggt häng på byxorna ;) lite baggy alltså.. hehe
  • Gilla att festa.. och ha mysiga hemmakvällar ibland såklart
  • Behandla sin tjej likadant när han är med sina kompis som är han bara är med henne
  • Gärna kunna dansa..
.. känn som det fattas nåt på min lista.. får nog fråga ester va jag har missat:P hon har ju koll på den..haha;)

Såklart är det bara ett önsketänkande:P
Är faktiskt inte så kräsen som det låter..

funderade här om dagen på vem jag skulle vilja ha som ett freecard... men jag kom inte på någon .. eller jo, antagligen han i prison break;) men det finns nog nån bättre.. haha


kisses


fast det e klart.. damn!!! han e int fel;)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Malin, helt ärligt så uppfyller jag alla krav på den där listan, med undandtag för att jag inte har bruna ögon, har blå istället. Ett plus är iofs att jag kan spela både gitarr och kan sjunga... När ska vi ses? ;)

2007-05-17 @ 15:14:05
Postat av: malle

Maruc: Jaså så, du säger det... lite svårt när du inte skriver din bloggaddress eller nåt annat liksom. Men tack!

2007-05-17 @ 15:20:02
URL: http://misspacha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0