dagens lista..

1. Vad åt du till frukost idag?
smörgås,te och känckebröd.. haha . intressant va?
2. Vad åt du till middag idag?
Har inte ätit något än
3. När fick du en kyss senast?
hmm, ja du det var nog förra veckan eller veckan innan de kanske. kommer inte ihåg.
4. När stötte någon på dig senast?
haha, sånt märker inte jag.. det e bara ann-ida som gör det:P
5. Vad gör du helst en vardag?
Shoppar eller umgås med brudarna..
6. Vad är det första du kollar in hos en av det motsatta könet?
ansiktet... sen kollar jag ju självklart om han kan klä sig med.. jeans hänget.. hehe:)
7. Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?
Jag hoppas att jag fått ett fast jobb som jag trivs med, samt pluggat klart det det jag vill. Förhoppningsvis flyttat..ihop med någon. Fast iofs jag är ju bara 25 då.. men nja..får väl se. Har nog en hund med som heter gucci.
8. Hur perfekt är ditt liv nu?
Det är väl helt ok, underbara vänner  och underbar familj. Fattas kanske ett jobb så jag kan ut och resa men annars är jag faktisk nöjd:)
9. Vad har du på dig för kläder nu?
Träningsbyxor, svart linne.
10. Har du svarat helt ärligt på dessa frågor?
orka kriva en fejk lista..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0