1 år sedan snart...

Den 8 juni är det ett år sedan exakt som jag tog studenten. Balen var väl typ en vecka innan eller nåt.

Bjuder på lite bilder därifrån.. bal & student!
  1. jag och millan aka.frugan
  2. Jag å peter siepen
  3. vi på dansgolvet
  4. Hemma hos marie innan vi åker in till stan
  5. Innan vi åkte (niklas, kicki, jag, marie å millan)
  6. inne på valand kicki, mari, anna, millan o jag
  7. parkan is the shit!
  8. Jag å sandra.R på champagnefrullen
  9. Vårt flak
  10. crazy biaaatch
  11. jag och pappa
  12. jag å ann-ida på parkan (nooog nyktra där)
  13. jag å sandra.L på min mottagning hemma
  14. mamma jag o pappa (mamma kanske inte gör världens snyggaste min.. inte pajja kortet.haha)




//malle

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Trevliga bilder!!

2007-05-29 @ 18:30:45
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: malle

Tack så mkt:)

2007-05-29 @ 20:43:51
URL: http://misspacha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0