stress

Har precis kommit hem från skolan, tidigt tycker jag. Brukar vara hemma vid 6 annars eftersom jag pluggar i Uddevalla å pendlar varje dag. Men nu till min poäng. Man hinner inte med nåt annat än skolan i veckorna. Först går man upp jättetidigt, tar bussen å så.. en lång dag i skolan å sen kommer man hem, pluggar å hinner kolla lite på tv kanske (om man har tur) å sen lägga sig igen.. nog kul liv. Bara för att vår lärare trycker in nya lektioner när våra andra blir inställda, bara för att hon typ inte har något liv så jag väl vi få ha det i alla fall=)

Va inne på pressbyrån innan med, usch vilken otrevlig personal det var där, i centralen..eller ah en av dom var  i alla fall. Gillar man inte att ge service så ska man inte ha ett service jobb tycker jag.

Ska nog åka in sväng till Allum nu, eller om jag tar det imon får se... nu ska jag plugga.

Ikväll e det Laguna Beach, snälla ge mig ett sånt liv, bara för en liten stund:P

(Det råkade visst bli ett ganska så klagande inlägg)

Love Malle



image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0