sista proven gjorda..

Mmm nu e det verkligen över. Kan inte fatta att jag har pendlat till Uddevalla varje dag i nästan ett helt år. Nu e det bara resan till lubeck nästa vecka kvar, å sen praktik mellan v 14-21 på kristinedals träningcenter... Haha.. Kolla in killar som tränar pattar:P

Skönt med helg med, parkan med min going imon... skoj!! Våra partynätter blir ju aldrig lugna, så man kan ju fråga sig hur det slutar imon. Sist va det sandra som gjorde mkt fina akrobatisk övingar på dansgolvet.. hah du e för go;)

Party bruttan jag ska ut med imon:)

image8



Ann-idas välformade kropp.. grr (förövrigt så tillhör hennes kropp mig, så rör helst inte utan att fråga mig först. gäller speciellt killar med håriga kroppar, men har ni smala ben är det bara fritt fram.)image7

Ann-ida mitt hjärta!! Vi måste ses snart. Saknar dig!


Nä nu ska jag Duscha å så.. sen ska jag iväg.
TUR-mässan imon med, ingen skola.. skönt det!


kisses mis pacha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0