saknar spanien...

Nu när det e sol och så ute så tänker jag tillbaka så himla mycket på förra sommaren när jag var i Spanien. (Första resan utan föräldrar).. Sol, bad, party, PACHA å sjukt roliga händelser, deesutom goa brudar, kunde det vara bättre?  nej nej nej..

kommentarerna är nog inte så roliga nu efteråt, speciellt inte för er som inte var med. men men.. för att jag själv inte ska glömma dom så;)

PÅ KINA RESTAURANGEN:

 - asså kolla, värsta peruken mellan benen!
haha

- om vi kommer hit fler gånger så ska jag säga: rör på ditt feta spanska arsle och hämta några andra balls.

- Åh, min mat ser ut som friterade pungkulor. jag kan inte äta detta!
-  men snälla, ta dina kulor å gå...


PÅ STRANDEN:
försäljare: nice laguage...
millan: va fan menar han med det?
malle: ah, det kan ju inte mena farmors strandväska vi hade med oss iaf...


HEMMA I HUSET:
malle: Nej, millan det finns inget handduk. kan man få låna din och torka sin lilla käft?

Anderas morsa: andreas, servera din dam nu! sååååå gammalmodigt.. haha

kicki: det var två tjockisar på stranden som skratta åt oss när vi lekte i vattnet. jävla fetton!

kicki: sög inte hon dig i arslet malle?
malle: JOOOO i morse...

millan: asså, jag ser ut som toker
alla: haha, ah faktiskt.

malle: jag ser ut som jag gör sighajl.. nog kul.

malle: vi sitter både nakna å hånglar i karusellen anna.. haha

marie: nu ringer pappa ..JAAAa

anna: har din mamma någon parter ? e han snäll?

malle: plocka upp farmors kulor för helvete...

innefrån sovrummet: PISK! asså  det gör ont men det är skitskönt också. (när jag tipsar marie å millan å anna om att man ska slå på sina myggbett istället för att klia på dom)


I POOLEN:
anna: kommer det in så måste det komma ut..

malle: dopp i grytan...

- ta kort på min röv så jag kan se skrevet..!!

marie: titta, en fågel på styltor. nej , det e ju benen!

Vi: har anderas å hans brud gått upp än?
anderas pappa: nja, dom e vakna men sen vet man ju inte va dom gör i sovrummet.. (snälla vi vill inte veta.)


I STAN:
millan: har jag betalt rätt nu? (millan jaaa det har du:P)

M - är inte solen å månen samma sak?

vi - undra om det finns något som negern kan erbjuda??


ROLIGA HÄNDELSER:
  • när vi e på en rest/pub och förfestar och jag trillar av stolen. eller rättare sagt. dom drar bort stolen utan att jag hör att dom säger det till mig.. "maaaalin, vi drar bort stolen nu".. REDAN för sent för på golvet ligger jag.haha
  • när vi e på pacha och marie halkar i trappan på allt skum.
  • när millan skrattar åt något jag säger på bussen och slår i huvudet rejält i sätet framför.
  • är vi badat topless i poolen på natten och grannarna kommer in och ska bada. och alla vi MÅSTE ligga kvar tills dom har gått.. image3
Alla utom marie på denna bilden.. mitt i natten. Va ska man ha bikini på sig för (jag å kicki).. det e ju ändå mörkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0