hemma från tyskland

Nu e jag hemma från Lubeck. trodde faktiskt att det skulle vara en b-stad men det  var det inte alls. Jättemysigt å massa roliga affärer (zara tex). Spriten var jättebillig med;)
Vi bodde på scandic, bara 10 min att gå in till stan. Förfest på hotellet varje dag innan det var dags att gå ut. men det fanns typ bara ett ställe att dra till å det hette Bolero.. :)
Efter 2 nätter på hotellet med klagomål från både lärare, elever å hotellpersonaal för att vi var för hägljudda så var det dags för kielfärjan till göteborg igen. självklart var det fest där med. Förfest i vår hytt (min, malin, monika å fogges). Hade lyckats pricka in så det var en konferens med 100 killar samtidigt som oss på båten. Så diskoteket var fulllt med folk å stämmningen på topp. Efterfest blev det med på vår hytt. fogge försökte fälla in oss i sängarna, helt livsfarlig.haha. sen kom några killar å hälsade på, men även vakten eftersom vi inte fick föra sånt liv. sov typ 2 h den natten, fan va trött jag var sen. Speciellt när man själv vill sova men inte dom andra vill å ingen går från hytten... men men.

Har nyss packat upp min väska å ska snart städa min våning. Ikväll blir det förfest hos mig å sen ska vi ut å festa, jag å marie å millan å förhoppningsvis anna å kicki med:)


Ska en sväng till allum med för jag måste byta klänningen från storlek 164 till 170:P bra när man e liten ibland.

Ha det bra! kisses malle


lite bilder från tyskland...

malin i vårt rum på scandic

image14
Förfest

image15
jag å malin på restaurangen...
image16
gå ut här ifrån nu...
image17
crazy fogge å monika ...
image18
malin, bartendern å jag på bolero
image19
martina, linda åjag
image20
hawaiiiii girls
image21
kareoke på kielfärjan.. "sommartider"
image22
carro buggar med... nån
image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0