glassigt;)

Det är precis var det är nu. Så himla härligt med sol, man blir så glad!
Har precis tagit på mig en kjol å ett vitt linne å blommor i håret så nu ser jag faktiskt väldigt sommrig ut, man får ju passa på. Väntar på att mamma ska komma hem från jobbet sen så ska vi till Halta Lottas och äta middag:)

Igår var det myskväll med spanien-tjejerna.. Riktigt kul å snacka gamla minnen. Sen så såg vi på Beck-advokaten, väldigt bra. Sen när filmen var slut så var det tänkt att vi skulle snacka men trött som jag var så somnade jag.. haha. förlåt, det var inte meningen. Fast jag la ju in ett å annat ord ibland, fast inte på rätt mening dock (råkade prata i sömnen tror jag för orden jag sa passa inte riktigt in i vad dom pratade om.. haha)

Åhh, längtar så till sommaren nu. Bara kunna gå ut i kjol å linne utan att behöva tänka på jacka, vantar å mössa.

Åker till Lubeck imorgon med klassen i några dagar. Ska bli kul, fast staden låten ju lagom het. Kiel båten hem sen på onsdagkväll så är man framme på torsdag morgon då det blir konferens på båten och sedan hem, lagom till helgen. Party då med antagligen :)




image10


Jag å ann-ida.. kommade dagar när vi är i Californien;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0