Förfester..

På en av våra goa förfester detta...
image5

Det är nästan alltid här som man har roligast faktiskt.. fast det är klart det e typ roligt för att man vet att man snart ska ut:P för dansa hemma 5 pers känns ju lagom hett.
Fick reda på idag att jag inte har någon skola imon, sååå skönt. slippa åka till uddevalla.. gött det!
Längtar redan till helgen.. sen nästa vecka e det avslutningsresa med klassen till Lubeck, kielbåten hem sen;) å Sen blir det utgång på fredag, fira kicki som fyller 20 år.

image6
Här e vi alla 5.. Vi som va i spanien.. jag (liggande haha) sen kicki, anna, millan å marie.



Kommentarer
Postat av: millan

åååh jag saknar verkligen Spanien. helt klart den bästa resan någonsin! PACHA in my heart (L)dessutom saknar jag vårat gäng också. va ett tag sen vi va ute tillsammans allihopa. får hoppas att vi kan styra upp nåt snart, då alla kan va med. haha måste bara tillägga att alla citaten från torre är såååå heta. shit va jag garva när jag läste dom haha. kisses

2007-03-20 @ 21:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0