Torsdag

Har precis ätit frukost så nu väntar jag på att mamma ska sola klart så att vi kan åka in till stan en sväng. Ska egentligen inte ha nåtgot speciellt men jag kommer säkert hitta nåt för så är det alltid.
Sitter och lyssnar på  "Ingen sommar utan Raggae"... nog en av sommarlåtarna -07 tror jag.

I Juli ska jag å Sandra å några till iväg och campa i halmstad.. kommer bli nice. förutom att ingen har hält, och ingen har tältat innan..haha:) kommer nog se rätt kul ut när vi ska sätta upp tältet;)

Jag kom på en sak som jag behöver köpa idag, fotoalbum till alla kort som jag fick hem härom dagen.

nä nu kommer väl mamma in vilken sekund som helst så det är la bästa att börja ta på sig och så:)

pusspuss Malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0