smal vs tjock?

En sak som jag tycker är rätt konastigt är att det verkar vara helt okej att säga till en person att den är smal men inte till en person som är tjock att han/hon är tjock. Vad är det för skillnad egentligen?
En person som är smal tar lika illa upp som en tjock när hon/han får kommentarer om sin kropp. (Så är det för mig iaf, som tur är får jag inte lika ofta kommentarer om att jag är smal.. men seriöst säg hellre att jag är tjock eller så säg inget alls..) Säg hellre "du är verkligen perfekt smal"
Förstår inte ens varför man ska kommentera varandras kroppar? är det inget positivt så säg då inget.

Jaja, nu har jag nyss legat ute och solat en stund men jag har så svårt för att ligga still så det blev inte speciellt länge för mig.
puss puss malle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0