skrämmande...

Angående fredagen så tror jag typ att jag blev drogad eller nåt. För jag kan inte blivit så av det jag drack. Mamma sa att jag var helt konstig och att hon aldrig sett mig så. Sen efter att mina kompisar gått komner jag inte ihåg nåt, så sjukt äckligt. Vet inte va som har hänt... Nä blev faktiskt rädd efter detta nu. så jag tror inte att jag kommer dricka nåt speciellt nu i helgen och framöver.

Imon ska jag till arbetsförmedlingen på info-möte och sen ska jag in till stan och köpa present till mormor som fyller 75 och sen studentpresenter till några kompisar.

Nu ska jag kolla på Beck.

puss malle

Kommentarer
Postat av: Millan

Fy fan för svinen som drogar folk på krogen :(

2007-06-05 @ 17:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0