SATC

Har haft en liten Sex and the city kväll med mig själv, fast det var inte speciellt roande.. mamma somna direkt. Är jag så tråkig?
Pappa är bortrest nu.. golfresa så då passar jag på att ligga i mammas säng.. eftersom det är hela 33 grader i min lägenhet även fast jag har alla fönster och fläckten på...nere i källaren är det svalt iaf:)

Imon ska jag träffa Monika.. Har nog en del att snacka om sedan sist, vi ska äta glass iaf.. det är det enda som är spikat. Sen får man väl se vad vi gör.

På Onsdag ska jag jobba igen, städa hotellrum... inte speciellt underhållande men det är pengar iaf.
Sen efter det är det ju nästan helg igen.. och helgen efter det är det ju midsommar.. vad ska man göra då? Ingen jag har snackat med verkar veta det.. och det är ändå SNART!
Vad ska ni göra?

Om det inte händer nåt så funderar jag på att ta bussen till smögen som vi gjorde förra sommaren, det var nice. Bara ta morron bussen hem sedan ju. En sak är säker iaf, jag ska inte vara i gbg. Tror att det är näst intill omöjligt att fira midsommar här, iaf tråkigt.

Nu ska ajag lägga mig, ska upp ganska tidigt ändå imon.. gillar inte att sova bort hela dagarna bara för att man inte har något att göra.

Godnatt
puss malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0