Om mig

PERSONLIGT:
1. Vad heter du? Malin
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Isabell
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? mamma tyckte faktisktIsabell men inte pappa. sen så hade dom inte så många andra namn. Om jag skulle blivit en kille skulle jag hetat Niklas.
4. Vilket stjärntecken är du? Jungfru
5. Vilken årgång är du? 1987
6. Vart bor du? Jag har bott i Göteborg i hela mitt liv
7. Vart skulle du bo om du fick välja? Hmm, trivs ganska bra i gbg. Men kanske i sthlm eller skåne nånstanns.
8. Vilken skola går du på och vilken linje? Jag gick Handel o administration på Gymnasiet.
9. Vad vill du bli när du blir äldre? Vet inte.. vill mkt.. make-up artist, Inköpare med mera. Helst vill jag ha något eget.


UTSEENDE

1. Hur lång är du? 173 cm Lång
2. Hur mycket väger du? nästan alltid runt 54
3. Hårfärg och frisyr? Mörkt med ljusa slingor i... någon frisyr har jag inte tyvärr.. bara hängande typ. Svårt att få till den snygga fristyren när man har självfall.
4. Ögonfärg? Gröna
5. Mest nöjd med? ingenaning faktiskt...
6. Skostorlek? 38
7. Har du några piercingar/tatueringar? Yesss, i navlen och 4 st i öronen.

 KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Min HL.. nu när det är regn i luften.
2. Vad använder du just nu för skor? Anväder lite olika just nu.. ett par vita tygskor, ballerina, pumps med flera
3. Favoritfärg på kläder?hallonrött,turkos,vit och svart
4. Favoritmaterial på kläder? tänker aldrig på sånt. Men siden e snyggt iaf.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ett par snygga jeans och ett par snygg svarta pums å nån tunika eller nåt.. med massor med halsband och sånt;)
6. Favoritaffärer? Gina Tricot, Hm, Coctail, Din Sko, Viktoria
7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? olika..
8. Favoritmärke? Fornarina
9. Vad har du för byxstorlek? 26/27 runt midjan och 32 i längd.
10. Vad har du för tröjstorlek? XS/S

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Har vindsvåningen för mig själv så de är ganska så stort. ett sovrum
2. Vilken färg på tapeterna?Röt i sovrumet och beige i vardagsrummet och ljuslila på toaletten
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? svart
4. Favoritmöbel i rummet ? Sängen
5. Vad vill du ändra där inne? Skulle vilja ha en större säng, typ 140 eller nåt.. och att det är lite mer  stilrent:P
6. Vad har du där inne av följande:
a) TV? Ja, i TV-rummet
b) Video/dvd?Ja
c) Dator? Ja
d) Stereo? ja
e) Telefon? Ja
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Grannens hus och lite träd och sånt.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Ingen speciell.. är ju singel
10. Favoritpryl i rummet? ingenaning.. tv:n typ

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Han heter Kjell.
2. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu? En busskort och i-pod
b) Skolväska just nu? en friis och company.. eller skol och skolväska..:P brukar ha den till jobbet.
c) Handväska eller liknande just nu? En svart i skin med guldspännen på från Åhlens.
3. Vad är du beroende av? popcorn och ballerina kex
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du?Eight hour cream
6. Vad tror du på? Jag tror på ödet=)
7. Vad köpte du senast? En klänning
8. Har du nåt husdjur?
9. Vad bor du i?En villa

SENASTE PERSON SOM
1. Sov i din säng: Adam
2. Såg dig gråta: Mamma
3. Fick dig att gråta: Mtt självförtroende
4. Du pratade med: Mamma
5. Du delade en drink med: Ann-ida
6. Du gick på bio med:Ann-ida
7. Du gick på stan med: Ann-ida och alexandra
8. Skällde på dig: kommer inte ihåg.. va längesedan.
9. Skickade ett e-mail till dig: Jag fick nåt reklammail

GREJER
Plånbok: en Gucci...fake antar jag köpte den i spanien:P
Tandborste: En blå
Smycken: Olika varje dag..
Solglasögon: Ett par från viktoria.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0