något fel..

Det måste vara något fel på mig, för så fort jag slutar med pencelinen så får jag tillbaka halsflussen. Har ätit pencelinen i  20 dagar.. orkar inte med en kur till. om det ens hjälper. Får la sätta mig på vårdcentralen imon så dom kan ta nåt halsprov eller nåt.

I ferdags var jag ute med Sandra och jullan.. sen mötte vi upp sandra och hennes kompis. Var riktigt nice på trädgårn.. förutom att jag kanske var lite för full, det måste jag nog erkänna. Va där till 4 typ, sen gick jag hem.. eller rättare sagt vakten sa att jag skulle gå hem.. fattar inte varför:S han hade ingenanlieding.. eller det han slängde ut mig för ska jag inte skriva här.. med det stämde verkligen inte! åh, blir så sur. Hoppas verkligen att jag kommer in där fler gånger nu bara.
Sen skulle jag gå bort till heden, för mamma skulle hämta mig där. Så blir jag helt plötsligt upplytf av nån kille.. vet inte vem det var , han kom bakom mig. Och så tappar han mig rätt ner i marken.. så jag slår i mina tänder i asfalten. trodde att jag skulle dö !! idiot... som tur var hände det inget med mina tänder:) Va bara lite öm efteråt.

Igår var jag bara hemma och tog det lungt..
Tror jag ska åka till Allum sen kanske.. om jag orkar, fast jag tror att jag väntar på mamma.

puss malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0