Mys-

Ikväll var jag bara hemma. var så mycket förra helgen så jag kände att det var skönt att bara va hemma ikväll. Men imon e jag sugen på att hitta på nåt, inte kul att bara va hemma hela helgen. Kanske det blir BLVD imon, vi får väl se;)
Ska snart platta håret och måla naglarna så jag slipper göra det imonbitti. Ska va med mamma på kicks.. och försäka lära moig lite, ska ev jobba där i 1 månad:) Bättre än att städa, smink å sånt annat ytligt är ju rätt kul:P

Har äntligen hittat ett jordgubbshalsband, men det var slut i rött, så jag ska kolla ute vi mammas jobb om dom har kar det där kanske.

Nä, nu börjar klockan bli mkt, ska snart lägga mig så jag är pigg tills imon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0