mitt inlägg om en kille

Skrev detta för ett tag sedan men det verkar ha försvunnit...
Så här kommer det igen, med nån uppdatering med.

Om jag skulle klona en kille så skulle han se ut och vara såhär..:

  • Gullig mot sina småsyskon och mamma (dvs familj)
  • Åka snowboard
  • Spela gitarr eller trummor (gärna sjunga med)
  • Ha brunt lite halvruffsigt hår
  • Bruna ögon
  • Snyggt häng på byxorna ;) lite baggy alltså.. hehe
  • Gilla att festa.. och ha mysiga hemmakvällar ibland såklart
  • Behandla sin tjej likadant när han är med sina kompis som är han bara är med henne
  • Gärna kunna dansa..
  • Gärna ha kostym..;)
  • hålla vad han lovar, säger han att han sa ringa så SKA han det med.

Jag är inte så kräsen som det låter, listan var ju bara ifall man kunde klona som sagt=)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

bruce

2007-07-02 @ 22:04:02
Postat av: Olle Bröms

har du försökt skapa en lista som är motsatsen till mig? haha

2007-07-09 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0