Lördag natt

Nu borde jag gå och lägga mig och det ska jag gära snart med.
Somnade lite innan på soffan när jag låg och lyssnade på Per Gessle... så sjukt härlig musik att somna till.. samtidigt som det är party liksom. Men men .. hoppas att jag kan somna nu med men det är nog inga problem.

Imon börjar jag inte förrän klockan 12, så det är skönt. Behöver inte gå upp förrän typ halv 11=) Ska äta en goooo frukost då, är lite hungrig nu men palla fixa nåt nu när klockan är snart 01.

Föresten, Anna.. hon som var med på plåtningen med Johan. Hon sa till mig idag att han skulle posta cd:n med alla bilderna till henne nu. Så snart får jag äntligen se dom. Ska bli kul. Tyvärr var det inte dom med "after party-looken".. för  hon hade inte fått tag på honom än, för han är ute och reser.
Men dom här korten var meningen att dom skulle vara "vackra" iaf, så man får la hoppas att dom blev det med.

Nä, nu ska jag borta tänderna och sen gå och lägga mig!

God Natt. puss puss Malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0