Listan.

Din ålder: 19

Födelsedag: 14 sep
Syskon: Anna och Marie
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Gröna
Dröm Rum: Stilrent med inslag av svart/vitt /grått
Vad shoppar du helst: Det är olika.. Gillar Zara :)
Hur många skor har du?ca 13 kanske..har inte räknat faktiskt
Hur många par byxor har du? Har inte lagt ner någon tid på att räkna dom heller faktiskt.
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? yes,det har jag .(2500 tror jag va det dyraste)
Färg: Gillar Svart, guld och korall just nu
Sport: Inte så intresserad av det..
Ord: Frugan
Snusat? absolut inte
Hoppat bungyjump? nej, men jag skulle vilja men tror inte att jag skulle våga
Brutit mot lagen? nä, inte va jag kan komma ihåg
Fått dig själv att kräkas? mm,fast då var det annat inblandat med..
Vad använder du för schampo? olika varje gång typ
Vad är du mest rädd för? insekter
Vad lyssnar du på just nu? Introducing Pacha.. en cd.
Pizza eller choklad? Pizza
Guld eller silver? Guld
Vad vill du helst av allt göra just nu? Åka till Spanien.. samt få bort min ångest!!

Kommentarer
Postat av: Millan

Fugan kommer alltid vara det bästa ordet!!
Loooove.

2007-06-05 @ 17:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0