Lilla mormor

Det gör ont att se dig så ledsen. När du gråter är det precis som att köra en kniv genom hjärtat. Du ser så liten och svag ut när du sitter där helt tyst. Det är inte likt dig, Du som alltid bakade bullar,saft och var ute på golfbanan varje dag. Nu sitter du bara inne varje dag. Jag vill inte se dig såhär.. känner inte igen dig. All livsglädje du hade verkar ha försvunnit. Kan inte bara fatta det?! Jag skulle kunna göra va som hellst för att du blir som vanligt igen, ge vill se dig le igen.. kommer inte ihåg när jag såg det senast:(

Nu ska jag försöka tänka på nåt annat ett litet tag.. måste åka in till stan och köpa presenter bland annat.

puss malle

Mormor jag älskar dig!

image179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0