Godmorron!

Har gått upp tidigt idag för att jag skulle ringa på en annons plus till arbetsförmedlingen. Så nu när jag väl gått upp är inte hon jag söker tillbaka förrän klockan 10.. så typiskt:P

Idag ska jag på jobbintervju, har typ aldrig varit på en sån innan så jag är allt lite nervös måste jag säga.
Det är ju skitsvårt att svara på frågor som "vilka är dina positiva sidpor/negativa sidor" och "varför ska just DU får jobbet"... måste nog tänka ut nåt bra innan.. har till och med drömt om det inatt.. haha.

Nu ska jag äta lite frukost med mamma och sen lägga mig igen till klockan 10.

puss malle

Kommentarer
Postat av: Ella

Lycka till. Vad spännande. /Ella

2007-06-25 @ 08:31:18
URL: http://whattowear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0