Fredag

Idag vaknade jag först vid halv 9 och kunde inte somna om, så läste jag VR en timme och sen somnade jag om. Tills mamma kom upp och frågade om hon skulle fixa till mina naglar innan hon började jobbet. Så då gick jag upp och åt frukost med henne (det blev aldrig att vi gjorde naglarna) och sen körde jag henne till jobbet.

Hittade föresten äntligen en bikini idag. En randig i guld/turkos/halloröd/brunf färg, helt okey var den allt. Så nu har jag ingen bikini panik längre, fast jag ska spana efter en till.. alltid bra att ha liksom=)

Imon blir det fest, ska bli skitkul.. skulle vara i en stuga och om det blir fint väder så skulle vi kanske åka ut med en båt.. åka vattenskidor å sånt (tror nog inte att jag kommer ge mig på det sistnämnda haha) kunde inte ens hållas mig kvar på en bananboat..;)

Ska ta ett kort senare på bikinin... eller imon får se va jag hinner. Ska hämta syrran vid 4 på jobbet och en mamma kl kvar över 7. Taxi-malle idag!!

puss my lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0