Dagens shopping

Idag var jag på stan.. skulle bland annat köpa bikini men jag hittade dessvärre ingen. Bad for me!!
Men jag hittade en silver/grå färgad bolero, ett rosa linne och ett skärp. Men det var ingen vidare shopping. För det första var det massa folk, många turister, löning och rea! köerna var långa till omklädningsrummen så det fanns en del som man inte ens orkade prova.

Nu ska jag snart lägga mig och läsa VR som pappa hade med sig hem idag=)

Imon skulle det bli borås , men jag är inte så skäer på att jag kan hänga med länge.. millan ringde och sa att vi skulle dra tidit på lördagen, vilket jag inte visste.. så nu har jag lite problem.. :(
Ska ringa Sandra imon och försöka lösa det!

Godnatt.. :) puss malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0