dagens lista

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Yes, det gör jag.
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
nån som hette Ad-droppar eller nåt..kommer ihåg att det var gott iaf.
Vad åt du senast?
en pizzabit
Har du fått någon komplimang idag?
ja. Idag sa en äldre man till mig "du har ett vackert ansikte" .. tack för den=) Speciellt när man har en sådan dag när man inte känner sig speciellt vacker själv.. då blir man glad faktiskt.
Har du varit med i en rättegång?

Är du polare med grannarna?
ja det är jag.. min högra granne och jag är bra kompisar. Har kännt han sedan jag lärde mig att gå. Johan heter han by the way!
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska
Vilka länder har du bott i?
Bara i sverige
Senaste piercingen?
I naveln (och några fler blir det nog inte heller)
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Idag, när jag körde mamma till jobbet (om man räknar fram och tillbaka då)
Gay?
dom brukar se rätt bra ut faktiskt;)
Har du däckat/spytt för att du druckit?
jo, spytt har man väl gjort... fast det var ett bra tag sedan nu. Usch vad det är äckligt!!
Har du något husdjur?
Nä, men jag har haft en hund som hette Egon för ca 3 år sedan.. och en kanin och en hamster när jag var yngre.
Har du täckt någons hus med toapapper?
nope.. haha. bra ide om man vill busa någongång.
Har du varit på stranden?
klart jag har, fast inte i år faktiskt. väntar nog till spanien:)
Minns du dina/din musiklärares namn? 
jo, hon hette Ulla.
Hur bra är din syn? 
på nära håll är den vra, men på långt håll är det inget vidare, borde nog egentligen ha linser men jag orkar inte hålla på med sådant än.
Har du varit på ett party?
klart, vem har inte det? Senast var det på midsommar.. och imon blir det ett nytt..ska bli jättekul!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
haha som att man skulle svara ja på en sån fråga?!
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Jag skulle nog ..hmm, det var svårt. Det beror ju på om det är en nära kompis eller inte. Men om det skulle arit en nära så skulle jag nog inte tycka att det var så kul..
Har du varit utomlands?
yes, många gånger. senaste var det förra sommaren när jag åkte till spanien.
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
har bara varit på ett och det var min storasysters, så jag får nog säga det.. men det var verkligen jättefint:) man längtar ju till den dagen man själv gifter sig.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
mina föräldrar blir typ aldrig arga på mig..kommer inte ens ihåg senast dom blev det.  Men dom skulle nog inte bli arga snarare tycka det att det onödigt! sen beror det väl på va det va jag har gjort med.
Var är dina syskon just nu?
min storasyster är i dalarna med sin familj och min lillasyster jobbar.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag fick ett par vip biljtter till tennisveckan i båstad.haha.. sjukt vad man får allt ifrån. Hade ju inte varit fel om den hade varit sann heller;)
Vem ringde dig senast?
Sandra
Vilken tid gick du upp imorse? 
kl halv 11
Vad ska du göra i helgen?
Idag blir det nog lungt eftersom det blir fest å grejer imon. Sen på söndag får jag se va det blir,kanske en sväng in till stan.. får se.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"nej har du ont i halsen. det var ju inte bra. jo jag lever, ska du till borås idag? puss puss"
När var du riktigt sjuk senast?
När jag hade halsfluss i 3 veckor typ.. det ville aldrig försvinna=( hoppas inte att det är det som är påväg tillbaka nu bara.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
kommer faktiskt inte ihåg.
Vad finns i din bakficka?
ingenting.
Har du färglinser?
nä, men skulle vilja prova ett par bruna någon gång bara för att se hur det ser ut:)
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
jag sov..
Vad är det första du gör på morgonen?
kollar mobilen så jag inte har några missade samtal eller sms..  sen slår jag ofta på tv:n om jag inte har något planerat.
Vad ska du göra efter det här?
jag ska lägga mig i soffan och läsa en tidning.


(kommer inte ihåg vems blogg det var jag kopierade den från dock.. inte så bra, I know)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0