dagens fynd..

Äntligen hittade jag ett par skor.. kanske inte var riktigt sådanna ja hade tänkt mig men dom får duga sålänge.. hittade ett par riktigt fina men det varför hög klack på dom tyvärr:(
Sen hitta jag ett ljusblått linne och ett annat vanligt svart linne.

Nu ska jag kolla på film.
Kisses



Den första var den som jag ville ha men som jag nog inte riktigt kan gå i.. å det e typ det fulaste som finns när man ser nån som inte kan gå i sina skor. Så jag måste nog öva först.. haha.
Den andra var den jag köpte, ser verkligen skitful ut på bilden men den e faktiskt bättre på än va den ser ut på bild. Sen var det ju som sagt var inte värdlens hetaste sko heller..
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0