Då var midsommar´n över...

Klockan 3 plingade millan på dörren... så då gick vi ut och plockade blommorna till våra blivande kransar. Satt och gjorde klart dom sedan. Sen fixade vi till oss och tvättade bort alla äckliga djur som vi hade fått på oss. klockan halv 5 nåt så kom Marie och så började vi med maten. pastasallad och sen jordgubbs-glasstårta till efterrätt.
Sist av alla tog vi på våra klänningar, så vi INTE kunde spilla nåt på dom.. haha:P
Sen körde mamma och pappa oss ut till kungsbacka där festen var. Kom la dit vid 8 tiden nångång. Skittrevliga folk och go stämmning. Körde singstar å grejer där.. jättekul:)
Vi fick se mycket under den kvällen.. manligt hångel tex;)
Sen var klockan helt plötsligt 3 så då ringde jag mamma så kom hon och hämta oss, så snäll =)
När vi kom hem var det fyllemat.. pastasalladen som blev kvar.
Haha, det tog 5 min sen somna jag.. hade tänkt att gå ut och lägga mig brediv marie och millan och kolla på kvällens kort men jag hann aldrig nästan tänka det innan jag hade somnat.. haha.

..nu har dom precis gått från mig så nu ska jag äta lite tänkte jag. Såklart ska jag lägga in gårdagens alla kort med..så ni som inte var där kan spana in det.

här kommer korten



Tack för en underbar midsommar !!
puss malle

Kommentarer
Postat av: Frugan

Så jävla rolig midsommar. Tack för det!
Pussar

2007-06-23 @ 17:43:18
Postat av: Marie

En riktigt grym midsommar brudar!! Tack! =) Puss

2007-06-23 @ 23:04:23
URL: http://mariesvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0