torsdag

ganska så deprimerande dag idag.... grått och molningt ute. Har nyss ätit lite frukost och ska snart börja fixa till mig inför jobbet. Jobbigt det där med kläder .. man får inte jobba i jeans eller korta kjol och det är nästan det enda jag har.. haha. Har inte ens ett par "vanliga" byxor som inte är jeans. och nån kjol till knäna har man ju inte heller precis.
Så det får la bli leggings med nåt IGEN.. haha. Hellst vill jag inte ha det för det är inte direkt varmt idag men men...palla tjata om kläder.

Imon är jag ledig iaf, ska bli skönt att kunna sova länge å så:) Blir nog en sväng på stan ändå.. för jag måste verkligen hitta present till min syrra. Va köpte ni till era syskon när dom fyllde 18? vill ha lite tips:)

Nu ska jag ta på mig och så..
Ha det bra!

Här är en bild från varberg.. när regnet öste ner, ungefär såhär grått och tråkigt är det i gbg idag..

image276

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Verkligen en bild som beskriver svensk sommar :(

2007-07-19 @ 20:06:10
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0