tagen på bar gärning..

Idag stoppade jag och mikaela en tjuv inne på kicks... vi hade spanan på henne länge å rätt som det var så var parfymen hon höll i handen borta.. Så frågade vi om hon behövde hjälp men det behövde hon inte, men så sa hennes kompis att hon behövde det .. så passade "tjuven" på att gå där ifrån. Stod och kollade på henne hela tiden och rätt var det var så hade hon parfymen i handen igen och sedan ställde hon tillbaka parfymen på sin plats.
Skulle aldrig ha trott att hon var en tjuv, jättesöt och såg ut som attt vara vem som helst egentligen.
Vi hade ringt på vakten när vi såg att parfymen var borta , för  både jag å Mikeala va hundra på att hon hade stoppat ner den i sin väska. Men när vakten kom så hade hon ju redan ställt tillbaka den.
CKin2u va det.. :) tur att vi inte blev av med den iaf.
Sen när hon hade gått så kollade vi parfymen, där hade hon tagit av alla larm å så:) så nu limma vi fast larmet med nagellim, så nu är det i stort sätt omöjligt att ta bort:P

Efter jobbet var jag på stan med syrran ett tag, kollade på klocka å så hitta jag ett par skitfina svarta tygskor som jag vill ha... men jag hann inte prova dom i min storlek men dom va heta iaf. Hoppas att dom är kvar efter spanien med., eller om jag hinner springa in i morgon kanske och prova dom=)

Nu är det inte långt kvar tills vi åker, köpte hårnålar och toffsar idag så nu är det bara en hårklämma kvar att köpa (glömde nämligen det idag). Sen är allt så gott som fixat, har bara lite småsaker att leta rätt på här hemma.

Nu ska jag gå och handla, jag å syrran ska göra hemmalagad pizza ikväll.

ha det bra, puss Miss pacha

3 DAYS LEFT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0