Singel eller upptagen

Eftersom jag både har testat på singellivet och haft ett förhållade på 2,5 år så satt jag och funderade på vad jag gillar bäst. Jag kan verkligen inte bestämma vad jag föredrar. Allt har sin charm. Om man radar upp för och nackdelar så finns det lika många oavsett vad man väljer.
På sommaren är det skönt att vara singel, att kunna resa runt med tjejkompisarna på galna resor Samtidigt som det är mysigt att vara med pojkvännen och massa andra och åka iväg bara över dagen eller ligga i sängen framför tv:n och bara ägna sig åt varandra en hel dag utan att göra ett skit.

Idag såg jag ett så sött par på stan, helt nykära såg dom ut att vara. kommer fortfarande ihåg hur det känns.. finns inget bättre.. För en kort sekund önskade jag att jag var i deras skor. Jag vill också ha nån att krypa upp jämte, någon att alltid kunna snacka med någon att dela typ allt med samtidigt som en annan del av mig tycker att det är så sjukt härligt att var singel,  kunna göra vad man vill när man vill.. slippa tänka :P

 

image277
åh,  blev jag sugen på oboy nu bara för det..haha.
puss malle

Fråga: Vad föredar ni? Singel eller pojkvän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0