msn

Tydligen är det ett jättestort virus på msn .. och jag fick det skickat till mig idag, som tuuuur var öppnade jag inte det. Stod typ kolla mina bilder.. och så frågade jag vilka bilder.. men som tur var så öppnade jag dom inte.
annars hade det typ varit kört.

Organge piké... vem är du?

Nu ska jag ta ett glas champagne med mamma å pappa dom åker til spanien imon så..
inte för att jag vet varför vi ska dricka champagne då..haha.

sov gott!!

imon blir det kanske deep eller nivå för min del, ska bli sjukt kul.. annaqrs blir det nog excet på lördag, har fribiljetter så man får ju passa på innan man åker till spanien:)

puss malle

10 DAYS LEFT, innan vi lyfter från sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0