lista..

Vart föddes du: på östra sjukhuset
Ögonfärg: gröna
Hårfärg: brunett
Längd: 170
Din första kärlek: det beror på hur man räknar men mitt riktiga första förhållande var med en kille som heter olle.
Din nuvarande kärlek: ingen just nu så..
Barndoms "bästis": johan, min granne .. och sen ann-ida fast vi träffades i 6an men ändå:P
Umgås ni fortfarande: yes, det gör vi.
Hur gammal va du när du lärde dig gå: Ingenaning.. har aldrig frågat mamma det.
Vart är du uppvuxen: Här i gbg
Vilket dagis gick du på: jag gick aldrig på dagis faktiskt.. eftersom mamma jobbade hemma så behövde jag och syrran aldrig det. kanske därför jag och mamma är typ som bäsisar idag... vem vet..hehe.
Vem var din största förebild som barn : min stora syster var det nog
När fick du din första kyss/av vem: i 6an tror jag det va.
Vad får dig att bli riktigt arg: folk som ljuger.
Vad gör du om ett år: har åkt till thailand och har ett fast jobb som jag trivs på.
Vad gör du på fredag kl. 19.00?: Det vet jag inte än.. men det blir nog nåt festligt.
Brukar du läsa horoskop: Ja.. alltid och jag tycker att det stämmer faktiskt, eller så inbillar jag mig bara.Har du körkort: a, det har jag. Har haft det lite över 1 år.
Favoritdjur:
hund helt klart
Festar du mycket:
jo, det gör jag nog.haha.
Sprit, cider,
vin eller öl: vin.. sen är ju inte en drink fel heller;)
Antal kuddar i sängen:
2
Äger du ett busskort:
Ja
Nästa mål i ditt liv:
Resa till nåt ställe där jag inte varit och att klara Matte B.. haha
Antal timmar sömn inatt: inatt blev det nog många eftersom jag va på fest förra natten och sov typ 2 timmar.. så det blev nog 9 eller nåt.
Sov du ensam:
ahh
Vad åt du senast:
ett kex, så typiskt mig.
Vem fick du sms av senast:
det var ett sånt utskick från en klubb.
Vem ringde dig senast:
frugan (millan)
Godaste ölen du druckit:
det var nån i spanien, dricker aldrig öl nästan men den va faktiskt helt ok.
Vad såg du senast på TV:
Lyxfällan
Vilken parfym använder du:
lite olika beroende på vilket humör jag är på, men oftast Ralph Lauren-Hot
Dagens klädsel:
Just nu är det träningbyxor och en vit tröja.. rätt slappt faktiskt.
Vad gör du om 5 minuter?: hämtar dricka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0