I gonna hate you for the rest of my life..

Vet inte ens om jag vågar skriva detta i bloggen..
Men jag kan tänka mig att det finns rätt många där ute som känner igen sig.

Det var nästan 4 årsedan nu men det sitter fortfarande kvar, kommer nog alltid att göra det.
Tack vare dig ditt äckel!!
Fattar inte hur man kan förnedra nåt på ett så snuskigt sätt som du gjorde. Att bara anta att jag skulle vilja, även fast jag sa nej.. så fortsattde du och kladda med dina händer och annat över hela mig.
Tvingade mig till saker som jag inte ens hade bett om eller ville.. Jag skulle kunna stått i duschen i flera timmar efter att det hänt, jag kände mig så smutsig! Sånna som du borde sitta inne ..
Även fast jag vet vem du är och lätt kan få tag på dig så anmälde jag inte dig. Vet att det skulle varit ord mot ord.. men nu i efterhand så ångrar jag mig nåt så fruktansvärt.

Fattar du att du har gjort att jag är rädd ibland.. rädd för att det ska hända igen.. Jag var inte ens full! Jag vill inte ens tänka på vilket lätt byte man är för dig när man är full då.. usch.
Det värsta av allt är att du hade gått i samma klass som mig ett par år.. förstår inte, men det kommer jag nog aldrig att göra.

Ca ett år efter att det hade hänt skulle min syrra konfirmeras .. och då stod du där igen!! Jag kunde knappt gå ut ur bilen, mina ben skakade och tårarna rann... men jag gjorde det för min syrra!
Du är inte ens värd att fälla en tår över ditt äckliga svin.


Pallar inte ens ödsla mer tid på att skriva om det ..

(förlåt för alla fula ord.. men jag kunde inte hålla mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0