home again...

Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta dagarna som gått, tror det kommer bli svårt faktiskt men jag ska försöka.
I torsdags lunch tog jag tåget till varberg där frugan mötte upp mig. Sen lagade vi mat, fixade till oss för att sedan ta tåget vidare till båstad. Sen bar det av på förfest i Laholm hemma hos martin o några andra. Där åt vi lite å förfesta å så.. sen bar det av till en nästa förfest i båstad för att slutligen parta på madison. Va jättebra där:)
Sen åkte vi hem med martin o blom och skullle sova... men det blev inte så mkt av det innan det var dags att gå upp och ta tåget till varberg igen. Sjukt sletna packade vi ihop våra grejer.. haha vi såg ut som 2 aahh jag vet inte vad när vi gick där utan strumpbyxor mitt på morgonen.
Sen när vi kommer till busshållplatsen så upptäcker vi att bussen inte kommer och att vi kommer missa vårt tåg om vi tar nästa buss.  Så vi fick lifta till halmstad för att hinna med vårt lilla tåg:) Haha inga fina kort från vänthallen där inte..
Runt klockan 9 på morgonen var vi hemma igen. Sov ett bra tag .. åt.. sov igen.. haha.
Sen gick vi igenom gårdagen som vanligt och alla stört sköna kommentarer som hade sagts.
"barbapappa och kåtkille 16" haha.
Sen fixade vi till våra små face igen för att gå till sociten och festa. sen cycklade vi hem... haha blev stoppade av polisen för att vi va två på en cyckel plus att vi inte hade några ljus på.
- "tjejer? hur många får man vara på en cyckel?
- hmm, jag vet inte men jag antar att man bara får vara två eftersom ni stoppa oss?!
- ja, precis. Men vart har ni lyset?
- Vi har ljus men vi vet inte hur man sätter på det..
- då tycker jag att ni ska slå era kloka huvuden ihop så kanske ni kommer på det..
haha snacka om en liten biiiatch.
Sen på lördag var det mest slappt. Tog kvällspromenad vid stranden och doppade fötterna i havet..sjukt mysigt:)
Sen somna jag och frugan gott framför datorn i våningssängen.
Idag vaknade jag av att solen sken in i vårt fönster så då studsa jag upp för att få lite färg... väckte frugan som gjorde mig sällskap. Solen tåg som bara den så man skaffades sig en go bärnna. surfers-paradise va hett asså.

Va längesedan jag skrattade så mkt på så kort tid... en oförglömlig liten resa;)


käftis, Den fyrbente, barbapappa, andreas myntrör .. det är några av dom störtsköna saker som det har snackats om. En hel del annat med också men det pallar jag inte skriva här.

" nästa... "
Nä, nu blir det beck...här kommer sjlävfallet lite kort.


Kommentarer
Postat av: Frugan

Så jääävla het helg :D

2007-07-17 @ 12:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0