helgen hittills..

I torsdagskväll tog jag bara det lugnt.. johan va här å så.. köpte mat å kolla på film. Sen kom anna o simon och hll osd sällskap.

Fukking poser. haha kolla johan:P



Sen igår va vi på sommarfredag på trädgårn.. sjukt bra som vanligt. förfest hemma hos mig och sen bar det av in till stan.
Haha hände en rätt så kul grej igår, men med tanke på att jag inte vet vilka det är som läser min blogg så skriver jag inte det här;)

Här kommer ett litet partykort sen igrå.. vi va sjukt dåliga på att använda kameran, blev bara 2 kort haha.

image304


image305

Kommentarer
Postat av: Frugan

Ojojoj...Jag säger bara en sak! Jag är Lisebergskanin nr 1. My god!

2007-07-29 @ 13:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0