gårdagens partaj

ja, det var hett om man säger så. Först var det förferre hemma hos kicki och sen bar det av till trädgårn.
go musik och roligt folk som altid. Träffade massa kompisar som jag inte sett på ett tag så det var riktigt kul att träffa dom. Vi kom la dit vid 12 och sen drog jag vid halv 5... hah skulle inte druckit nåt där inne, för idag mår jag piss.
Va ganska go när jag gick och la mig med. jag somnade typ vid 5 och sen vid kl 9 kommer mamma upp till mig och fråga om jag kunde rycka in och jobba på kicks kl 12-15. Så sa jag ja till det.. men fyyyyy det va verkligen inte kul att stå där i all parfydoft och vara sjukt bakis.

Klockan är liksom snart 11 och det har inte gått över än. sjukt. Vill inte ens tänka på att jag ska jobba imon.. haha

Nu ska ja försöka äta nåt.

korten sedan igår lägger jag upp imon, dom få det blev.. vi var riktigt dåliga på att fota igår..

sov gott! puss bakis malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0