Festen i frillesås

I lördags var jag på fest i frillesås med frugan. riktigt kul var det allt. Det var inte Party-party på det sättet utan en skön fest på nåt sätt.. vi sjöng, dansade, spelade fotboll och åt.
Killarna kunde verkligen laga mat asså;)

Haha det roligaste var när jag vi skulle äta. Så var det buffé. Så tog jag en bit ost o skink paj till mig och så frågade jag millan om jag skulle lägga upp en bit till henne med. Och hon : "NEJ, jag tror inte det du..haha" (ni som inte känner henne fattar inte va det roliga är med det.. men för dom som vet är det lite kul faktiskt).

Vi kom dit vid hmm ja kanske halv 5-5 tiden nåt..satt ute i solen och stekte.. sen bytte vi om, till världens oskönaste party kläder..haha, men goa va dom allt. Eftersom vi skulle vara ute strörre delen så var det varma kläder som gällde ;)
När klockan var 1 nåt kanske så började v att spela fotboll. Jag och frugan mot darin och john.. haha det gick inget vidare för oss... många sparkar i luften och sen tappade vi bollen ett antal gånger. Så då bjöd jag in "randigt" i vårt lag och då gick det lite bättre. Efter det blev det ölspelet med några killar, vi hade inte spelat det innan men det var faktiskt ganska så kul.

Sen när klockan var 4 ungefär och de flesta hade gått och lagt sig så tog jag å frugan vårt pick och pack och flyttde in i killarnas sovrum, trängde in oss i en våningssäng på 90cm.. så där låg vi på 45 cm var... haha. Det var la inte skönt, frugan hade mina fötter i facet typ och jag hade hennes (men som tur är lider ingen av fotsvett så det var lugnt..haha). Sen decka millan .. och tätt efter det danne.. så var det jag, patrik och nilsson och en annan brud kvar så började patrik snacka om gay-sex tills alla somnade.. Hade precis somnat så vaknar jag av nåt oväsen. Då är det Nilsson som snarkar som faaaaan.... har inte hört nåt värre typ. Sen vakna frugan av det med.. så låg vi å disskutera om hur man kan snarka så högt. och bruden som låg bredvid honom sov typ i hans mun ..hur hon kunde sova är ett mysterium.
Så lite då och då fick vi pallra oss upp och putta till han, så var det tyst ett tag .. och det var då som man fick försöka somna fort som bara den , innan han började igen.. :P
Sammanlagt blev det kanske 2 timmars sömn, MAX under det natten.

När klockan var halv 10 gick vi upp och la oss ute och solade i sovsäcken, så härligt var det. sen var det bara att vänta tills pizzerian skule öppna (den öppnade kl 12). Alla va skithungriga. Så när klockan passerat 12 tog vi en promenix bort dit i våra mysbrallor och oborstade hår.. det är verkligen skönt att vara på landet ibland:P
Och det var då jag började må lite dåligt, jätteilla och ont i magen. bla bla bla..

Sen åkte vi hem igen till gbg vid 3... skönt att vara hemma igen ändå.

Här kommer lite kort...



Ser ni darin eller?

Kommentarer
Postat av: Frugan

Haha fotbollsmatchen med darin och John va sjukt kul! Men det mysigaste va ju typ när alla sjöng och Nilsson spelade gittar :) Inte för att våra sångröster är de bästa, men ändå ;)
Puuuuss

2007-07-02 @ 20:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0