Everything I do I do it for you (er)

Tänkte skriva lite om tjejerna som verkligen betyder något för mig.. egentligen är det dumt för jag kommer säkert att glömma någon:P
Klart att det finns en del ytliga kontakter och så som jag inte inte snackar så mkt med och så längre..

Börjar med Ann-ida eftersom det är dig som jag har känt längst:
Kommer ihåg när vi träffades för första gången. Våra klasser skulle slåss ihop till en stor. Vi hade någon slags "lekdag" med fotboll. Varken du eller jag gillade att spela så vi satt och kollade på.. vi vågade knappt säga något till varandra. När jag kom kommer jag ihåg att jag sa till mamma när jag kom hem att det verkar börja en gullig tjej i min klass. Sen rulla dagarna på i skolan och vi kom närmare varandra. Idag är du den jag känt längst och som jag fortfarande håller kontakten med..
Vi har så många minnen tillsammans.. gothia, spanien, skåne, falkenberg, varberg, tylösand.. galna utekvällar med lag hit och lag dit.. haha. Vad som än händer så kommer du alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta! puss malle

Sandra R.
Ja, du vet ju själv. Allt vi gör slutar i katastof, fast på ett bra sätt. Det händer alltid nåt när vi är tillsammans. Antingen blir det akrobatiska övningar på parkan, striptease på trädgårn (haha lite internt), räk-mannen.
Kommer ihåg när vi vaknade på morgonen efter att vi hade varit ute i smögen och festar och vi kollar på korten i digitalkameran.. där det va typ 30 olika killrumpor (med jeans då såklart), transvistit kort på oss. Du är så glad hela tiden och det smittar av sig and I like your style babe. resan slutar ju inte här, mer är ju på gång. Gumman, du är underbar! En av de finaste vännerna man kan ha! Puss

4an (millan aka.frugan, marie, anna, kicki)
party party.. galna grejer på g hela tiden. Ni är så goa va! Spanien i år igen, så mkt kul jag har upplevt med er. När man tänker tillbaka så förstår man verkligen hur mkt vi har gjort tillsammans. det är så roligt att vi passar så bra tillsammans alla 5:) orden försvinner från mig, jag tror helt enkelt att vi måste upplevas;)
NEXT STOP- TORREVIEJA 3-13 AUGUSTI..se upp!

Mina systrar, ni vet att jag älskar er!
Mamma och pappa och alla andra nära.. ni är allt!

Mamma, du är som en kompis för mig. Jag är glad att vi har en sån bra relation till varandra. Vet inte va jag skulle göra utan dig? Din malle (vet inte om du läser detta)

Trodde bara änglar fanns i himmlen men jag hade fel! ER malle

image236
Sandra R

image237
5an

image239
jag och ann-ida (gulligt att våra huvud bildar ett hjärta)


Kommentarer
Postat av: frugan

ja, jag tror också att 5:an måste upplevas...vi är så jävla bra :D

2007-07-05 @ 20:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0