ett tag sedan

Nu har det varit mkt ett tag så jag har inte hunnit lägga in bilder eller skriva nåt alls typ.

I fredags var vi hemma hos kicki och åt lite mat och sen förfesta vi å så hemma hos henne, innan det var dags att gå till trädgårn (sommarfredag).. sjukt kul.
Va ju även på tisdagsklubben, bilder därifrån lägger jag in nu.. blev inte så många men ändå nåt.
Sen igår firade vi Remahl som hade fyllt 20..:) Va hemma hos henne och förfestade och sen drog vi in till trädgårn, sjukt mkt folk igen..fattar inte, helgen innan lön å allt ju. Men det är la många tursister å så. När jag gick hem gick jag upp till nivå för att säga hej till O från malmö. Sen va det bara till att gå och lägga sig, sjukt trött haha.

Idag firade vi min syster som fyller 18, så min storasyster och hennes familj plus mormor o morfar o gittan var här.

Här kommer lite kort..

Tisdagslubben..


Fredagen hemma hos kicki, sommarfredag på trädgårn



Lördagen, hemma hos Remahl och trädgårn..



Idag när min syrra fyllde år.. Inga kort på oss men på mina söta systerdöttrar;)



Det var allt för idag, nu ska jag kolla på nån film =)
puss malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0