dagens..

namn: Malin
födelsedag: 14 sep
Bor du i villa/lägenhet: villa
Hur stor: hmm..ingenaning hur stor men det är 4 våningar iaf (om man räknar med källaren då)
Pool: tyvärr inte
födelseort: göteborg - östra sjukhuset
uppvuxen i: göteborg
bor: göteborg
Längd: 172
Skor: 38
ögonfärg: gröna
hårfärg: brun

FAVORIT
färg: korall
plats:
snowboard backen närdet är soligt
bok: läser aldrig
spel: sing star
drog: popcorn
fordon:
privat jet
affär: handlar på så olika.. tror inte att jag har nån favvo affär.
CD: best of pacha 2007
artist:
det var svårt.. tycker om så många
aktivitet: inlines och snowboard

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln:
jodå
gnälla:det händer
skrika: haha ibland, men inte för att jag är arg isåäfall
sova: jhaha klart
klä dig i svart: ja
gå till kyrkan: aldrig
röka: aldrig
ljuga: nä.. bara nån vit isåfall
hata folk:
nä.. försöker att inte göra det. orkar inte lägga ner tid på sånt.
lita på folk: bara min familj och mina närmsta tjejkonmpisar

NÄR
läste du en bok senast:
det var nån nån i skolan
var du på konsert senast: gyllene tider förra året
köpte du något senast: idag
svor du senast: idag
sjöng du senast: idag
klagade du senast: hmm.. kommer inte ihåg

VEM

saknar du: ann-ida
vill du slå: jingen
kramade du sist: mamma
vill du vara som:hm.. kan inte komma på nån just nu.
sårade dig sist: *
vill du blir galet full med: ann-ida
gjorde dig riktigt glad senast: anna :P
fick du sms från senast: claudia
ringde dig senast: erica
är vackrast på jorden:
mamma
HAR DU

förföljelsemani: asså what ? ahhaah..cp frågor..
tvångstankar: haha nej
färgat håret: ne
brutit några ben någon gång: nope
några piercings: öron ( vill ha i naveln med )
egen dator: jupp
gjort bort dig rejält: som faaaan
bra självförtroende: someteimes
komplex: ja
kysst någon: yes
varit kär: äckligt olyckligt kär
rymt hemifrån: Nej
tuttat eld på nåt: det bästa jag vet :P

HUR

går du: snabbt som in helvete :P
svarar du i telefonen: haha beror på vem det är
mycket pengar har du: det flödar... haha ne jag klarar mig
ofta bäddar du sängen: varje morgon (:
ofta städar du: en gång i veckan
många stör du dig på: många!

TROR DU
att du kommer bli något:
som fan
på gud: neee
att det finns nått efter döden: me ja klart!
på rymdvarelser: haa yes mina polers !
att folk tycker om dig: ehh men kan ju hoppas :D
på ett liv efter detta: klaaaart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0