Dagens..

Skulle du kunna tänka dig delta i en dokusåpa? Ja, det skulle jag.. i så fall Big Brother..

Vilken årstid tycker du bäst om? Jag tycker att alla årstider har sin charm, så jag vet inte riktigt.

Brukar du sjunga i duschen? nä det händer aldrig,  kanske nynnan lite ibalnd

Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? handboll o konståkning

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut..

Vad är viktigast för dig? vänner och familj..

Laddar du hem musik och film från Internet? vem gör inte det?
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? köpa sjukt mkt kläder, resa och lägga undan en del till lägenhet.
Vad är det bästa med julafton? hela stämningen..

Tänker du mycket på ditt utseende? nä inte mer än andra tror jag. men det är klar att man bryr sig om hur man ser ut.

Vad får dig att slappna av?  resa...då tänker jag inte på nåt annat typ

Är du mörkrädd?  jo, lite faktiskt.. speciellt när jag går ute

Vilken färg är snyggast? brun

Tycker du matte är svårt? oja, vi hör inte ihop helt enkelt

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? sålänge det är snyggt så spelar det ingen roll.

Har du piercing? i naveln o öronen

Bråkar du och dina syskon ofta? nästan aldrig längre.. men när vi va yngre bråkade vi som bara den.

Vem är den viktigaste personen i ditt liv? kan inte säga en person bara.. det är många som är viktiga.

Läser du ofta böcker? nej jag har aldrig någon ro för det.. ligger o tänker på tusen andra saker så får jag läsa om allt igen..haha

Vill du gifta dig?klart (L)

Vill du ha barn? Jaaaa, 2 st!

Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? nyligen då..  O.c prison break , project runway, top model , The pussycat dolls mfl.

Vilka djur är du mest rädd för?  haj , spindlar och ormar.. råttor e inte fräscha dom heller.

Vilken kändis är hetast?   Han i Prison e het som fan;)

Vilket mobilmärke föredrar du? spelar ingen roll men jag har alltid haft nokia

Biter du på naglarna? usch nej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0