dagens lista

Tre saker/personer jag inte förstår mig på:
pedofiler
datorer
självupptagna personer

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
har inget .. men på bordet nu finns det
mobilen, ipoden och en kopp te

Tre saker jag gör just nu:
Lyssnar på musik
letar boende
snackar på msn

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
resa jorden runt, skaffa barn och familj, starta något eget

Tre saker jag kan:
Bjuda på mig själv (typ skämta å sånt), parta och prata i telefon.;)

Tre saker jag inte kan:
matte, geografi å sånt annat onödigt shit:P haha

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
pacha cd:n... introducing pacha.. GRYM är den! sen gillar jag my life-chanel å så gyllene tider är ju självklart nu när det är sommar å så.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
sjunga och dansa som en gud samt surfa

Tre favoriträtter:
tacos, wook, ALL pasta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0