beslutsångest..

Kom hem för ett tag sedan nu, har inte ens orkar laga nån mat än.. Imon blir man själv framför Tv:n med..
Som tur är köpte min gulliga mamma både cosmo ocg glamour till mig innan dom åkte till spanien så ja har ju lite att läsa iaf, ska nog sätta på nån kul film sen.

Va inne och kolla på min 20 års present idag, ska önska mig klockan som ja bloggat om tidigare. ska bara prova den och se så att den sitter fint på handen med, för ibland kan en jättefin klocka inte se alls bra ut när den väl sitter runt handen.

Har tagit fram resveäskan idag så nu ska jag börja slänga i lite saker när jag kommer på något så slipper man packa allt i sista sekund.
Imon är jag ledig, så det blir nog en shopping dag för mig, behövber köpa lite saker innan spanien och så. försöka hitta en till bikini för nu när jag skulle ta fram förra årets så hittar jag inte underdelarna till dom. panik liksom!

Nu ska jag göra nått att äta.

Peace, kiss malle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0