kul helg

I fredags va det party som vanligt.. Nilsson kom hem till mgig först, drack en flaska vin o snackade skit;) sen träffa vi upp lollo o sandra på parkan..så sjukt bra var det. bara house å allt. den bästa kvällen på länge, det bjöds både på den ena och det andra:=)
Klockan 5 kännde jag att det va dags att dra hem. Sen vaknade jag upp nsta mogon och tänkte faaan va gött at jag inte e bakis, men oj så fel jag hade.. för när jag hade varit uppe ett tag så kände jag hur illa måendet sakta kom krypandes.
Sen lite senare kom johan på besök till mig å anna.. kolla film och åt godis.. ja somna som alltid.haha. klockan 11 på kvällen va bakfyllan borta,underbart. =)
Nu kom jag precis hem från stan, skull eköra mamma till jobbet å sen hitta julklapp till mina systrar.men jag hitta ingenting,bara ett par örhängen till mig själv.

Nu ska jag ta mig en dusch å sen lista ut nå maträtt jag ska laga till ikväll.

snälla, ka inte min dator komma tillbaka snart.. man blir ju helt efterbliven när man inte har den.

puss malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0